Ragga medieelever!

Hej!.. Nu kom jag precis hem från öppet hus som vi hade på skolan. Vårat mål i klassen var att locka lite framtida medieelever till oss och lyckades vi?.. Det återstår att se men jag tycker allt att vi gjorde ett bra jobb=) i alla fall på slutändan!.. Lyckades ju till och med imponera på komunfullmäktige! haha om det är något att skryta med?!. Jag tror att folk har en väldigt förvrängd bild av medieprogramet. Vi gör ingenting på dagarna?.. jasså? vem är det som tar skolkatalogen, tar kort på er Uf:are och informerar skolan om saker som ska hända?.. Jo det är vi!.. vi håller igång allt!.

Jag är nöjd med media och hoppas att många har fått en tankeställare och verkligen vill gå programmet till hösten=)

Veckan ser ut att bli relativt lugn, har en del att plugga men kommer  väl lösa sig

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var faktiskt kul ikväll. Trots att jag har riktigt ont i benen av att ha stått hela tiden ;) haha

2008-11-25 @ 22:58:23
Postat av: Malin

Det var faktiskt kul ikväll. Trots att jag har riktigt ont i benen av att ha stått hela tiden ;) haha

2008-11-25 @ 22:58:54
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0