En ny i lägenheten

Helgen har väl varit ganska lyckad. I fredags var jag hos Kalle och firade honom med några av syskonen. Igår var jag hos pelle och vi köpte hem massvis med god mat och godis... Känns fortfarande som om jag är ätt sedan gårdagen:O
Idag har jag varit hos mamma i flera timmar. Det var kul att träffa familjen och alla dessa djur som är inkluderade! Hem med mig hade jag Philip, hussköldisen! Jag har ett husdjur! Wiiie^^ Han är så söt och jag hoppas att jag kan göra honom så tam igen som han en gång var. Okey då.. nu ligger han visst och sover tungt, men han livar säkert till sig snart. Jag måste göra en liten myshörna till honom som han kan sova i om natten.


Du och jag Philip=)

Kommentarer
Postat av: luhluu

Naj va söter! :D thihii. bits han? =)

2008-09-29 @ 20:47:45
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Sköldpaddor är coola ;p

2008-09-29 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0