Uppdrag destruktiva beteenden

Nu sitter jag i skolan och har APU. Nästan helda dagen har vi, jag Anndréa och Ida fotat lite destruktiva beteenden. Vi försökte så gott det gick men tankarna man har i huvudet är svår att få med på bild.



Bilderna ska sättas upp på biblioteket här på skolan=)



Förra helgen fick jag ett annat uppdrag och det var att sminka en brud samt ta bröllopps bilder. Både två blev jättenöjda och de valde tillochmed att förstora upp bilden jag tog! Känslan att sminka någon som verkligen blir glad gör mig verkligen lycklig! Det är det här jag lever för!

Hon är en person som knappt sminkar sig och vi kom överens om att hon skulle ha en väldigt naturlig make med lite bruna toner, tyvärr återspeglar inte bilden exakt så som det såg ut i verkligeheten.

  

Det här är min favorit av de jag tog, vilken känsla det är i bilden. De älskar verkligen varandra=)

Kommentarer
Postat av: dshfjh

dshfh

2008-09-26 @ 14:15:00
URL: http://aw rdrh
Postat av: luhluu

fina biler elon =)

2008-09-26 @ 14:15:39
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0