Wall.E

Hej! Nu var det längesedan igen och denna gången har jag lite saker att skylla på, som bland annat att jag inte har kunnat blogga i helgen pga att min rumskamrat har varit på Lan med datorn:O... och den bärbara jag fick låna var inte i toppskick direkt. Sedan jag bloggade sist har jag hunnit med endel. Förra veckan fotade vi skolkatalogen, vilket var ganska skoj den första delen på dagen, men sedan kom det en drös med skitjobbiga klasser man helst slipper.









I fredags var jag och Kaljo och kollade på den nya filmen Wall. E. Jag har nog aldrig velat se den men eftersom han ville det så kunde jag väl offra mig:p. Ja, vad har jag då att säga om denna nästan språklösa film? Jo, den var ganska kass! Den var alldeles för seg och redan efter en tre kvart så kändes det som om vi hade sett på den i flera timmar och jag somnade nästan. Du är såå söt Wall.E, men det räcker inte alltid!
Se inte den filmen, det var inte riktigt värt det.


Nu märkte jag att min körskolelärare har bytt ut min bok mot någon annans!... faaan! Alla jävla övningar jag har fyllt i, och nu är bokfan nästan helt tom!!:S Jävlar vad roligt! Happyface!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0