Dagen före just den dagen

Jag menar ju självklart Elmia! Bilmässan på Elmia som äger rum i helgen! och tro det eller ej, jag älskaaar bilar! Jag har nu längtat ett helt år på att det ska bli dags igen och jag hoppas verkligen det blir av! Ingen har pengar/ingen kan eller vill.. det känns lite konstigt?! Varför vill ni inte kolla på skitsnygga bilar och bara må bra för en dag? Jaja, jag hoppas att jag kommer iväg i alla fall. I värsta fall åker jag väl själv, men hallå, det klarar väl jag av;) haha



Det här var en av Mercedes konceptbilar 2008 och jag kan inte säga mer än att jag blev jävligt fascinerad!




Inte bara bilar på mässan, en och en annan pudding finns där! Hoppas ni kan räkna ut vem;)




Är imponerad på alla duktiga lackerare därute! Det hade faktiskt varit skoj att testa på att lackera, men hallå, sådär grym blir man bara inte?!



Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har varken hunnit eller orkat. Tycker det har rasat väldigt mycket när det gäller kommentarerna? Hur kommer detta sig? Det är inte kul att skriva ifall man inte får respons på det man skriver, det är i alla fall vad jag tycker=)



Puss och godnatt!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ojoj, hade jag inte haft projektarbete att skriva så hade du nog lätt kunnat övertala mig till att följa med^^

2009-04-09 @ 23:15:35
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Haha, det gör du rätt i! Jag tänkte unna mig att leka troll med en kompis på måndag istället, haha.

2009-04-09 @ 23:17:56
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Vänta bara så ska du få se ;)

2009-04-09 @ 23:19:56
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0