Dunderhelg!

Vilket underbart väder det har varit hela helgen!!!=) Inte just idag mend det gör inte så mycket, det var i alla fall fint i fredags och igår.

I fredags var jag och Emelie hos kära Ida och myste lite med god mat och drinkar! Måste berömma dig Ida för din goda påhittade drink! Den var supermums. Både jag och Emelie kom fram till att man inte kunde bo mer perfekt än vad Ida gör.. gaah! Jättemysigt hus, synd att det kanske ska säljas:(.. men, jag köper det gärna!!!



Det var den här utsikten vi satt och mösade till! Synd att isen inte har smält än bara.


  



Vi sov över hos ida och ja må säga att det var nästan lika mysigt som när man var liten ni vet, fast jag hade inte hemlängtan sådär som man brukade haha. Igår förmiddags låg vi ute och gassade i solen och det kändes verkligen att sommaren nu är påväg! Alla brände sig till och med lite i ansiktet haha. Jag såg ut som en liten kräfta igårkväll!




Här har vi det verkliga vårtecknet!!!.. En Tussilago!! och jag såg inte bara en när vi var ute och promenerade igår, utan massor av dem=) Så underbart när man ser dem komma fram. Våren har sina krafter, man glömmer alla problem och bara glassar.. gött!


Nu har vi påsklov! vilket är supergött=) Fast jag har så mycket skolarbeten som ska bli klara så lov och lov vette fan om jag får ha.. Skola, fast hemma ungefär.

Puss♥








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0