Elmia 2009!

Jag kom iväg tillslut ändå!.. Äntligen tänkte jag=) Det blev en liten Elmiatripp med Pelle och Michaela! Vi åkte lite efter 10 imorse och när vi väl kom till Jönköping var vi ganska nöjda eftersom de varnade för kö men dumma som vi var trodde vi att vi hade sluppit det, vilket vi INTE hade. En lång jävla bilkö åkte vi förbi och då sjönk allt lite. Men gillar man bilar så gör man! Fick helt enkelt bara ställa sig i den där långa kön och vänta.. Som tur var gick det ganska fort=)

Väl på Elmia började adrenalinet rusa=) Elin hamnar i en smärre extas och blir allmänt lycklig. Nästan så lycklig att hon inte inser att hon kommer sakna alla dessa underbara bilar och att tanken på att det är ett helt år kvar til nästa mässa är deprimerande.



Men vi såg en hel det skitsnygga bilar  och årets tema var filmbilar! Här har vi en! Batmanbilen såklart=) Ganska ball  må jag säga=) Eller vad tycker ni? Kanske inte en bil man åker till konsum för en veckohandling kanske men.



Här har vi en riktig pärla med!.. gaah! Färgen är totalt underbar och att den är såpass låg är ett dunderplus! GRR på den!




Här har vi en omtalad Ice-age bil!.. Skitsnygg och fan lika snygg innuti! Stylad med en ja, vad ska man säga, "iskänsla"? haha. Riktigt snygg!


Har du inte varit på bilmässan någon gång så åk dit!:O... jäklar vad kul det var!!! Dock var det en hel del smygfotande och blickar allt ifrån 14 åringar till medelåldersmän.. vafan har ni aldrig sett en tjej förut?! haha Lägg av! Däremot blev jag glad när det kom fram en kille och faktiskt frågade ifall han fick ta en bild på mig=) Dock sprang hans kompis iväg med kameran så det blev ingen bild, men han var i alla fall artig och fråga!


Sömsedags tror jag.. dagen har varit bra och jag har inte pluggat ett skit, den smällen kommer imorgon!!.. vill inte veta av skolan mer! usch!



Nattinatti♥





Kommentarer
Postat av: Therése

va kul att du kom iväg på mässan!

och ta åt dig av komplimangerna att de ville ta kort på en snygg tjej ;) kramar!

2009-04-12 @ 09:43:48
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Therése

ah, vi har det verkligen helt underbart här i Dalarna, solen skiner och värmen är här. Man kan inte mer än njuta (tyvärr sitter jag inne och pluggar hela dagen :()

2009-04-12 @ 14:09:49
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: selmaa

sv; ja håller med, synd om henne

2009-04-12 @ 21:50:25
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0