Just an ordinary friday

Klocka är 11.42 och jag har precis kollar på Greys Anatomy och jag beundras verkligen av deras skådespeleri!.. Att de kan?1 hur gör man? haha. Sitter och lyssnar på nått Tonight show med hm vad heter han?.. ah ingen aning men det suger!:. blir nästan deprimerad av att bara höra honom..

Hoppas kaljo kommer hem snart så vi kan käka lite middag eller nått=) Börjar bli lite småhungig!, föresten så är jag skitorolig att de inte är klar med min klänning?! Jag lämnade in den på Brides and beauties förra onsdagen för de skulle sy in den och de har inte hört av sig alls:O?! De skulle skicka ett sms när den var klar och det skulle ta en vecka typ! Fast iofs så är det ju bara 9 dagar sedan nu, men det känns som en evighet sedan!! jag vill få hem den och se hur allt ser ut på! wiie!

Här har ni mina  balskor föresten! Vad tycker ni? Jag gillar dem, visst lite höga till balen,men det är sånt jag älskar=)



 Satinskor från Bianco! Fanns i flera färger men dessa passade så utmärkt till väskan!



Kommer kanske ha dem till studenten med=)

Jag har tappat min glöd när det gäller makeup lite.. kanske för att jag för tillfället inte har råd att köpa nytt och det suger verkligen!. Känns inte som att jag har något kvar, mina mascaror suger och den sista jag har kvar har börjat smula.. vafan är detta?!. Men idag fick det bli en grå/rosa "sotning" med en ljus rosa nyans från Biotherm på läpparna.





 


Phff!







 Helgen kommer förhoppningsvis bra, men fick precis reda på att jag inte ska jobba på söndag vilket inte var så kul, men jag får klara mig ändå!. kanske får hoppa in någon annan gång?!


Puss!




Kommentarer
Postat av: Therése

gör ingenting att du inte är inspirerad för makeuper, du är alltid lika söt ändå! Jättesnygga skor du har fått tag i, förstår inte hur du kan gå i såna klackar, jag trillar och får ont i fötterna redan efter de första metrarna :P Många vårkramar till dig!

2009-04-18 @ 12:29:43
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Haha okej x) Aa, jag kan tänka mig det. Men när man är "i min ålder" så vill man ju typ bara försvinna från sina föräldrar, haha i alla fall jag x)



kram :)

2009-04-18 @ 12:30:02
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Therése

aw, men den kommer tillbaka ska du se! Man kan inte vara på topp jämt, eller hur?



Ja, jag gick faktiskt på balen, dock med 40 grader feber, flunsan och ingen röst (vi har balen dagen efter studentdagen?!) Dessutom är vår bal inget att prata om, som att gå på krogen i sin finaste klänning för 5000 kr som ändå blir nerspilld i öl.. :P

Hoppas er bal blir riktigt bra, när är den?

2009-04-18 @ 12:37:48
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

faan va fina skorva va eliin =) nu bleknade ju mina, faan.. =)

2009-04-18 @ 19:02:19
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0