En tur på sjön

Gårdagen var precis som de senaste dagarna, helt underbar=) Vädret kunde knappt vara bättre och humöret var på topp. Jag fick med Kalle och Marie ut på hoffsnäs i en liten hyrbåt!... Visst det skulle vara gött att ha en egen, eller hur? meen, jag tycker det är såå mysigt att bara sitta i en liten roddbåt, jag nöjer mig med allt jag!



Det var tänkt att jag egentligen skulle ligga kvar där och sola under tiden vi var ute på sjön men eftersom Kalle fick en fisk så ville både jag och Marie kasta lite.

Detta resulterade i att vi råkade befinna oss vid ett stim fullt med fiskar! och fyfan vad vi fick fisk, haha. Dock släppte vi i dem igen för vi hade inga grejer med oss att ha fisken i. Tyckte nästan lite synd om dem, för fan vad ont det måste göra att få en krok i munnen:(. Nästa gång tar vi nog med dem hem och ger till hela hushållet, typ Philip och ludwig=)


Vi fick allt som allt 16 småfiskar, aah som ni ser, de är inte stora men kul var det ändå, nappade heeela tiden. Fick inte med alla fiskarna på bild men ah här har ni i alla fall de flesta av dem.


Nu försvinner det goa vädret, men snälla kom tillbaka snart igen!


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0