Fantastic!

Värmen är här nu!... bara till och med idag men den är här=) Det är så underbart och det är nu man faktiskt uppskattar Sverige! Nu duger det allt att bo i, dock regnar det väl 70% av året eller nått.. usch!



Hann inte blogga igårkväll för kalle satt som klistrad vid ett spel i flera timmar så då gick jag och lade mig ganska tidigt istället så man kunde komma upp i tid idag. Gårdagen var väldigt slapp men go!... Jag väckte och hämtade upp Kaljo vid ett tiden och så tog vi Pablon till prången och solade, men grejen är att sola med honom är inte det bästa, för han somnar hela tiden?! hallå, hur kul är det att bara ligga där då när man kan prata istället?=) Det blev en glass och två timmars solande sen åkte jag hem och satte mig på altanen med lite fanta och vindruvor och en bok, hemskt gott, haha.

När Marie och Kalle sedan kom hem drog vi in till fyrkanten och åt en sallad, och jaa, det var en kebabsallad... kanske inte det bästa, men jag hoppade i alla fall pommesarna.



Kvällen spenderades nere på gräsmattan med lille Ludwig och Philip. Lille Philip blev heeelt galen när han fick syn på en klöverblomma, haha, det var väldigt gott antagligen. Efter det blev det dagliga promenaden med marie.

Jag har världens bästa husdjur!



Puss♥






Kommentarer
Postat av: Susanna

Hahhahahhaaaaa........kul me kaljo......SÅ SÖT den lilla skalisen ÄR !!

2009-08-11 @ 12:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0