Jag har blivit moster!

Det var menat att syrran skulle ha bebis på min födelsedag, det har jag säkert nämnt förut. Ja, men i vilket fall, hon ringde i förrgår och sade att den hade kommit!.. och gissa vad det blev?! EN TJEJ:D... fyfan vad kul det ska bli och se henne=) Kul att det blev en tjej med eftersom man bara har sett små pojkbarn de senaste.

Det ska bli kul att se henne växa upp!.. blev faktiskt sugen på en liten jag med när jag väl hörde det! men det blir ju jag med jämna mellanrum så det är ju lugnt, haha. Hon var tydligen lik mig när jag var liten bebis, mullig och mörkt hår.

Från det ena till det andra... Jag jobbar ju för tillfället! och jag fick jobba hela nästa vecka med! Bra med tanke på att det är kväll vi snackar om och det betyder att man tjänar meeeer pengar! shohoooo

Det var den senaste uppdateringen. I helgen ska jag till Kaljo, han har flyttat till lägenheten nu och jag ska dit för att se hur den egentligen ser ut, haha fan minnet är bra men kort. på lördag ska vi fira mig hemma hos mami och på söndag ska Marie har Ljusparty hemma!... Vill nu komma så säg till=)


Puss♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 02:41:50
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0