New lifestyle

En morgon.. när jag vaknade, gick upp och såg mig själv i spegeln, ah som jag brukar göra, men så såg jag någonting som absolut ine skulle vara där, det vill säga celluliter?!... Jag är inte säker på att det just är celluliter men jag tror det?!! Varför just jaaaaag?.. Jag trodde mest att överviktiga personer fick det?.. men icke, bara för att man har snabb förbränning så kommer man väl ändå ine undan:(

Efter att lite panikartat prata med Marie kom vi fram till att vi verkligen måste göra något åt detta så nu varje dag ska vi ut och gå och fan ingen mer jävla kebab!.. fyfan.

Nu är det fan dags att skärpa till sig!.. Jag är 18, snart 19, inte 60!

FY PÅ MIG!



puss♥





Kommentarer
Postat av: E

Du är ju helt störd.

2009-08-04 @ 21:59:24
Postat av: Angelica Carlsson

Hej.



Du är inte ensam om celluliter. Jag har det också och det märkte jag för någon månad sedan. Hemskt, men morsan har köpt en sak på Ikea som skall motverka celluliter lite grann. Typ en massage borste av något slag som man skall massera typ låren för att få upp blodcirkulationen!. Haha visst känner man sig såpass gammal! Det är hemskt!! xD

Ha der bra annars :)

2009-08-08 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0