Like diamonds!

Denna dagen har varit mer eller mindre kass, Just nu känns inget roligt, bara jobbigt. Jag klarade i alla fall av dagen och det var tur det. I morgon är det en ny dag och hoppas inte allt föjer med till morgondagen.

Jag har länge tittat på dessa underbara skor som bara vill hem till mig!! jävlar vad snygga de är, snälla någon, ge mig dem i present, haha. Båda paren är från have2have, även bilderna är därifrån.

  
Dessa är från SpotOn och kostar 498:-

 
Även de här snygga skorna är från SpotOn och kostar 545:- Jag vill haaaa!


Synd att de inte är vita och jag kan ha dem till min balklänning, för skor till klänningen får jag köpa=) men inte andra^^.


Vilka tycker du är snyggast?=)





Kommentarer
Postat av: luhluu

ja visst e den, fast trodde inte de var din smak faktiskt.=) dom andra var snyggast, så jävla snyggt med riktigt höga klackar! =)

2009-02-25 @ 21:33:27
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0