Skitsöndag

Dessa söndagar.. denna känns inte så hemsk som de brukar göra men det är antagligen för att det har varit lov. Idag har jag massor av skolarbeten att göra! usch! Snart ska jag ner och köpa lite god mat med brorsan som vi ska käka! känns bra att ta en liten minipaus i mitt pluggande=)



Hittade en underbar palett med 88 nyanser som jag är helt inne på att testa. Brukar alltid vara kritisk när det är så många färger tillett bra pris men flera skitsnygga makeuper har gjorts med de färgerna, får försöka köpa den på ebay! synd att jag inte har VISA då!.. Kaljoooooooo=) Idag blev det bara lite vårigt med makeupen. Enkelt med fint=) En eyeliner kan göra mycket.


Puss♥





Kommentarer
Postat av: Mli

Sötis ögat ^^

2009-02-17 @ 09:04:19
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0