äntligen helg!

Hejhej! Nu är det äntligen fredag och fan vad ja njuter!.. Efter en lång dag i skolan, ett träningspass på gymmet och en middag är jag helnöjd=) Synd bara att man alltid är så jäkla trött på fredagar så man orkar inte göra så mycket.


Ikväll ska jag och Kaljo åka på bio=) Det blir den nya filmen Valkria som handlar om Htler:P haha det är ungefär allt jag vet. Det är ju supermysigt med bio! och nej jag åker inte på bio för att få en möjlighet till asgoda popcorn utan det är verkligen mysmys. Dessutom har väl jag och kaljo bråkat en hel del det senaste. Får försöka klara upp det! Det är krävande att bo med någon men det är samtidigt kul!

Imorgon ska ja åka och kolla på balklänning med Marie! Är väldigt nervös, fattar inte varför men detta med balen är en stor grej för mig=) Informerar er imorgon efter besöket!


Föresten! Den vattenfasta kajalpennan från Clarins jag köpte häromdagen var bra!.. den höll hela dagen och kladdar inte om du inte lägger ett skittjockt lager vill säga så det funkar inte för en tjock eyelinerlinje men helt klart duglig =) Den kostade 140kr


Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

de verkar bra, fast jag trodde det var en vampyrfilm, hahaa. ha det så mysit ikväll! =)

2009-01-30 @ 18:02:01
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: luhluu

ja, man får ont i ögonen^^fast man vänjer sig. får väl se om jag behåller den så eller inte =)

2009-01-30 @ 20:15:42
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0