Dags att se grönt

Som ni vet har ju jag Ida och Emelie påbörjat vårat nya liv och eftersom kosten är minst lika vitkig som träningen så är det dags att tänka i de banorna med!.. Efter dagens simmning kände alla ett stort behov av simhallen supergoda snacks MEN vi avstod! Jag känner mig fan så mycket starkare när ni är med haha. Kakburken står här hemma och bara väntar på mig men efter en liten kik i den så struntade jag i den.

Istället är det dags att börja käka mer nyttigt! Sallader ska prioriteras, många mål om dagen samt bara fullkorn!
Detta var min kvällsmat idag=)



Havreknäkebröd med mycket fullkorn och sallad samt lite oboy.. ja men det får jag väl unna mig?;)


I helgen fyller 2 födelsedags"vuxna" år! Både min kära bror Pelle 20 och  Marie 23? eller vad det 22?.. fan så bra koll har jag på födelsedagar och hur gamla alla blir. Vet ju knappt hur gamla alla i familjen är! haha jag får skylla på mammas massproduktion när det gäller barn.

Imorgon blir det ännu en APU dag, hoppas den går fort och smärtfritt. Vi tjejer  i klassen funderar på att göra en Almanacka med bilder på oss själva som ett fint minne när vi tar studenten sedan! Kul va?!




Kommentarer
Postat av: Anonym

oboy får aldrig väljas bort :D:D

och knäckemackorna såg mumma ut, VILL HA! :d hihi.



och ja,. det var riktigt äckligt :P

2009-01-21 @ 20:35:42
Postat av: RobbinC

Tycker att Almanackan är en bra ide!

2009-01-23 @ 19:15:14
Postat av: Elin

Kul att höra Robbin=)

2009-01-23 @ 23:31:22
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: jaldarN

:P gurka = klorofyll och vatten... NAjs att ni me ska göra kalender.

2009-01-28 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0