Dags för pasteller!

Stressig som jag är ser jag redan fram emot våren! Fan vad underbart när de första vårblommorna kommer och man kan gå ut utan att frysa ihjäl! Wunderbart=)

Idag har jag  Emelie och Kaljo varit i underbara, bästa, ballaste och älskade Jönköping!.. Snälla ge mig ett jobb så jag kan flytta dit på en gång! Om du är ute efter en mysig stad har du kommit rätt! Dessutom har ju jkpg Mist, Makeup store och Face Sthlm. Vad mer kan man begära?! Jag var idag ute efter några våriga och fräscha pasteller utan glitter. Eftersom jag typ bara har skimmer i mina skuggor kan det vara roligt med något mer jordnära.

Såhär glad är kaljo i att jag köper så himlans mycket smink hela tiden, haha


Tyvärr hade man inte den fetaste plånboken och kunde köpa upp hela affärer så idag nöjde jag mig med 2 skuggor från Makeup store och en highlighter från Face Stockholm.



Var snabb med att testa och resultatet blev inte det bästa men jag testar på nytt imorgon igen=).



Nu är det snart sovdags! men först blir det nog en film med Kaljo=)

Puss♥




Kommentarer
Postat av: Mli

Jag är stolt över dig att du har funnit jönköping ^^

hihi, snart sover vi i lägenheten där ^^



jätte fint sminkat som vanligt btw ^^

2009-01-24 @ 13:38:47
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0