Det nya året

Jaha, nu var det helt plötsligt 2009! Det känns ganska konstigt eftersom det aldrig ens har känts som att det har varit nyårsafton. På dagen var jag hemma hos familjen ute i skogen och åt min absoluta favoriträtt och vad är det? Jom kalkon är vad det är!.. jääävlar vad gott det är och om jag någonsin hamnar i fängelse, får dödsstraff så får jag ju välja en sista måltid,( så är det iaf i USA) och då väljer jag lätt mammas ungstekta kalkon med klyftpotatis och mumsig sås. Efter att jag hade fått i mig maten hade jag i alla fall lite mer nyårskänsla=)

På eftermiddagen åkte jag och linus hem och då var det bara att börja om med makeupen! Jag valde att ha en gröntonad sminkning hos mamma och en rosa/lila på kvällen, väldigt festligt=) Kvällen firade jag självklart med nära och kära=) vi var flrst hos Andreas syster och sedan drog jag och Emelie till Madde(En gammal klasskompis) och fortsatte där och där hittade vi mickan!.. wiie! det var längesedan vi sågs och vad roligt vi hade det=)

Är jag nöjd med 2008?.. ja det är jag faktiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0