Det perfekta! bara en internetsida bort

Jag var ute och kikade på lite andra bloggar då jag såg en länk till Brandos.se. Där såg jag de allra mest snyggaste jävla skorna jag typ någonsin skådat. De är från Pura López. jag vill ha dem so bad!.. Synd bara att de kostar över 2000 =(. Men det är ett par lovande skor till balen vill jag lova=) Synd att jag inte är bortskämd som får allt jag pekar på, för de skorna vill jag ha!
  
(Bilderna är klickbara)

Är de inte urläckra?.. till en helsvart klännig  eller en snygg kjol?.. jooo!

I just love shoes! <3

Snart är lovet över och det känns hemskt!.. snart är våren här och det är då pressen kommer!.. jag vill inte gå ur gymnasiet!.. inte i dessa tider..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätteläckra var dom!

Varför vill du inte gå ut? :/

2009-01-04 @ 11:30:07
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Mli

HEEELVEEEETE vad snygga dom var! damn !

2009-01-04 @ 14:06:31
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0