Hej nya liv!

Då har vi startat vårat nya liv!. Äntligen börjat gymma igen. Jag och Ida bestämde sig för att blir snygga innan balen och för att bli det måste man kämpakämpa och idag var den första dagen på gymmet. Vi kommer simma en gång i veckan och gymma 2/3 + en solning där mitt i veckan. Som tur var smittade denna bal och bulgarien wannabesnyggkropp av sig så vi fick med oss emelie med. Vi kommer ha det kul på gymmet tjejer! Det är mycket roligare att gymma några stycken istället för att stå där och låtsaspumpa helt själv. Det jag vill fixa till innan balen är:

Snygga och välformade armar
Snygg rygg
Platt mage och allra helst lite muskler i ;)
musklig rumpa

Sådär! hoppas ja inte har glömt något. Idag märkte jag att jag inte tränar som de flesta andra tjejer dvs springer på rullbandet och ror i roddmaskinen. Jag vill köra med hantlarna och få nice muskler:D haha.

På onsdag blir det solning och simmning! sköönt. Elin är på G!


 


Nu funderar ja på att åka till mamma=)



 


Kommentarer
Postat av: ida

SKÖÖÖNT som fan :d häälsa mami :)

2009-01-19 @ 21:06:21
Postat av: Mli

MEN vad vi ägde :D

2009-01-20 @ 09:54:10
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0