Jag åker till mamma för det goda

Nej det gör jag väl inte;) eller?.. Jag kan väl säga att jag är hos mamma ungefär lika mycket som jag är hemma. Efter ett tag där är det skönt att komma hem till mitt egna lilla "lugna" bo=) Lillit blev så glad när jag kom och när jag och mamma satt och kollade på underkläder på internet kom han väldigt fort fram och skulle sitta i knät och kolla. Så fascinerad han var!. Han tyckte de var så fina hahaha. Du kommer få en hel del tjejer när du blir stor Lillit haha^^



Detta var vad som serverades hos mamma! Vafan det är ju helg! det är då man ska passa på=) Jag är ju trots allt nyttig på veckorna så lite syndig är klart att man får vara.


I veckan blir det fullt upp.. Mycket i skolan och den psykiska uppgiften på psykologin ska in haha. usch för den! Gött att det snart är lov i alla fall och då hoppas jag på jobb jobb för vet ni vad? Elin älskar pengaaar=)

Puss♥





Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket för din kommentar :)

Btw så har du en jättemysig blogg :)

2009-01-31 @ 23:18:54
URL: http://linslusen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har ett läppstift från Makeupstore som heter Exit och så har jag ett rosa gloss från Sephora över :)

2009-02-01 @ 00:28:32
URL: http://linslusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0