Låt denna dag vara över!

Fyfan vilken dålig dag jag har idag. Hela dagen har jag gått runt och stört mig på det mesta och fan nu sitter jag här fast i skolan och vill bara hem! Vi slutar halv tre, visserligen är det inte långt kvar men ändå! Varför ska ens sådanna här dagar fan ens finnas till?! Och har jag kollat upp vilket datum balen är på? neeeeej! Helvetes jävla fan.

Nu har jag suttit och kollat igenom bilderna jag ska ha med i mitt projektarbete och denna bild ska vara på baksidan av "boken"

Fotograf Mikael Andersson

Nu vill jag bara ha helg så man kan hem och typ lägga sig och sova. Jävla skitdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi båda hade en förjävla dag, men jag kan kolla upp baldatumet imorrn snuttan ^^

2009-01-22 @ 19:12:33
Postat av: Arandur

Bra blogg, kolla gärna in min fotoblogg.

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin?

2009-01-22 @ 19:12:35
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0