Make Me

Mot projektarbetet!

Nu har jag satt igång med det på riktigt känner jag och hoppas att jag håller upp tempot bara!. Inget tid att slösa! Idag så skulle hela dagen bestå utav sminkningar. Jag vill ha med en naturlig look + lite tips som gör den ännu bättre. Till den sminkningen valde jag Ida=) Den sotiga sexiga looken fixade jag till på Lollo, Då har jag sotat med svart och rosa. Emelie fick en snygg fest sminkning som man lätt kan byta ut färgerna till ickeglittriga för att få en snygg vardagssmake.
Om ni vill veta mer om hur man gör så fråga på=)

Blev jag nöjd med resultatet?.. ja det måste jag säga faktiskt:D
 
Ida


Louise




Emelie

Ikväll kommer dessa tjejer hit + Anndréa! Vi ska nog se lite film och ha det sådär skitmysigt=)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0