Precis så som jag vill ha det

God mat, massa prat, skratt och hemsk film.. ja det är så jag vill ha det haha. Nä men igår var jag hos kära Emelie och gjorde allt de där och ojskipojski vad kul vi hade och den där riktiga skräckkänslan kom fram liiite mer när man kollade på filmen i ett stort tyst hus mitt ute i skogen. Jag gillar sådanna filmer men jag tror jag får men för livet mer eller mindre eftersom jag inte klarar vara hemma själv på kvällarna/nätterna för då är jag sktiskraj hela tiden. 
  
Till en go kväll framför tvn hör ju även godis därtill MEN! Vi bestämde oss för att käka naturkgodis istället!.. Bättre kropp here i come?.. Vill verkligen se toppsnygg ut på balen 2009 och jag funderar stark på att panikköpa ett gymkort och börja gymma igen. Jag hunner inte få den bästa men kanske en bättre kropp tills dess?

 
Idag var jag hemma hos mamma för att fira lillborsan Anton som fyllde hela 10, men för mig känns det som han alltid har varit så gammal haha=).  Bilden till höger är det lillit och datorn som gäller, han börjar tidigt haha.Det var trevligt att största delen av familjen samlades och fikade=). Det är ju lite svårt annars när man är en så stor familj och alla typ förutom jag har en respektive att ta med.. shit mitt liv är sorgligt.. Eller?

Planerna för ikväll är nog få, är lite trött och känner nog inte direkt för att hitta på nått speciellt, bara njuta av min sista dag i ledighet.

Kommentarer
Postat av: Mli

Det var dundermys :)

och inte sista gången heller:)

2009-01-10 @ 17:51:50
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0