Psykiskt krävande

Denna dag har varit slö som fan, eller rättare sagt jag har varit det och resten har väl flytit på antar jag. Skolan är bara för mycket nu och det enda jag vill just nu är att ha lov! ge mig ge mig ge mig!

Denna kväll har jag varit hos mamma som vanligt och jag fick mumsig soppa på köpet! Sedan hade jag en liten frågestund om mig själv när jag var liten eftersom vi på psykologin har fått i uppgift att skriva en inlämning om oss själva, " Vem är jag?"... OKEY? jag heter Elin och är hela 18 bast. Detta känns ju helnice! Det vi ska göra är att vi ska skriva om vad som har format oss och hur det har påverjat oss som individer mm. Snacka om att dra upp barndomen och försöka koppla alla dessa Freuds och Erikssons teorier till en själv. Detta ska vara inlämnat nästa tisdag

Elin är körd!

Utan någon som helst inspiration så kommer jag antagligen sitta här och vänta på att den kommer krypande vilket den inte alls kommer göra.. Fan vad jag klagar.


Imorgon blir det simmning och solning efter skolan!.. Det är det bästa på hela veckan ungefär=) Och självklart den dagen jag får köra armarna på gymmet;)

Ni kanske tycker att jag uttrycker mig ganska luddigt men jag skriver bara ner alla möjliga sorters tankar som kommer upp så det får ni ha överseende med.

Föresten så älskar jag när ni kommenterar så fortsätt med det=)

Puss♥





Kommentarer
Postat av: luhluu

sitter och skriver på skiten nu =S skitsvårt.Hur kopplar man att man var skitbusig till freuds teorier? ^^hahaa, har du kommit nånstans?

2009-01-27 @ 21:00:55
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Mr. Lovalova

Så är det i skolan, men alla frustrationer och aggressioner över jobbiga barn och liknande tar vi ut i gymmet och när vi simmar imorrn ^^

2009-01-27 @ 21:24:58
Postat av: Mli

MLI var det !

2009-01-27 @ 21:26:04
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: Anna

ni har iallafall tur att ha lov vecka 7 :P

Själv har man vecka 8...

2009-01-29 @ 12:19:43
URL: http://annnaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0