Ute på vift


(såhär glad var jag över att jag skulle ut och åka bil idag, eller nått?. haha)

Igår/natt kom jag å att det vore lite bra att kanske börja vända på dygnet eftersom nattjobbet börjar imorrnkväll... och faktiskt så ser jag fram emot att jobba eftersom jag är i ett stort behov av pengar just nu! Det resulterade i att jag gick och lade mig sent men vaknade inte sent?!.. varför inte då?!.. Jaja, vaknade vid 10 och sen åkte jag Pelle och Michaela till borås för att kolla ut en dator till honom. Jag vill med ha en egen dator, nu sitter jag ju på kaljos dator... en egen vore inte fel men någon laptop blire bannemig inte!.

Idag kommer kaljo hem. Jag hade alltså heeela våran etta för mig själv!.. utnyttjade jag det? ja lite=)

Dags att laga lite matis!..

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0