Rollercoaster

Som vanligt har jag varit kass på att uppdatera. Det är ganska ofta nu för tiden jag typ glömmer av att blogga, kanske för att jag inte har en egen dator? Det hade ju varit så mycket roligare då=) i alla fall... Jag har äntligen blivit av med utväxten!... för usch vad skallig man ser ut med ljus hårbotten, ah ni har säkert själva varit med om det 4637575 gånger.

 
Före/Efter

Härligt=) Dock är inte exponeringen helt 100 som ni ser men ärsch, It´s all about the hair!

I tisdags var jag, Kaljo, Kalle och Marie på Liseberg, äntligen! Det var en halvmulen dag och det väntades komma regn och då tänkte vi, smarta som få att JA vi åker dit eftersom ingen annan lär vara där, MY ASS!... fyan vad mycket folk det var och shit vilka långa köer det var överallt. Det gjorde väl att vi inte åkte så mycket men jag var faktiskt väldigt nöjd med dagen ändå=) Slapp regnet!

   

Kalle sitter och kör RACER;).... En av de nya åkattraktionerna för iår är Hang hai?.. den i mitten, vi åkte aldrig den för den verkade lite småkilig faktiskt. Men, kanonen höll måttet;)


I helgen blir det till att åka till Lollo och fira henne lite!... för hon fyller 19. Självklart blir det lite firande av Adde med, hennes pojk som fyller 20.


Och just det, min lille älskade philip har nu ett tag haft ett sår på benet som har vägrat att läka. igår var jag och Marie i borås och köpte mineraler, vitaminer, riktig mat och UV-ljus till honom, mitt sötebarn, nu kommer du nog läka för det är så att han måste ha allt detta för att han ska kunna läka bättre av sig självt.



Puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0