Död eller levande?

Jaaaa.. jag lever!.. anledningen till att bloggen har legat på is är att jag helt enkelt inte har haft tid eller kännt för det, men nu hoppas jag att det är igång igen=)

Den senaste tiden har jag hunnit med en hel del tror jag.. en hel del som ni alltså inte vet om;) kanske lika bra det men jag får göra en liten kort summering.

Några veckor efter hemkomsten från Bulgarien fick jag reda på att det antagligen inte blir något jobb där nere.. surt, men kanske bättre lycka nästa gång?

Midsommar firades hos Ida med mycket trevligt folk

  

Flyttade ifrån min kära lägenhet i stan i slutet av juni.. flyttade då hem till Kalle och Marie så nu bor jag i Hökerum!.. for now!.. sedan vad som händer efter det vet ingen, inte ens jag;)

Sommarjobbar för tilfället!.. tack och lov för att jag har ett jobb i alla fall.. vissa dagar klagar man men det gör man inte när lönen kommer!.. Jobbar på Plantskolan i Timmele.. ska ta lite bilder på våra snygga kläder vi bär så ska ni få se hur lyxigt vi egentligen har det, haha;)

Igår var jag, Kalle, Linus och Marie i Danmark över dagen!.. det betydde att vi var uppe vid redan 4 på morgonen och härjade och var framme i Danmark runt halv 12!... kanske inte borde ha rest sådär över dagen men det var mysigt. Strosade runt på stan och  shoppade det lilla, för usch så dyrt det är där borta!.. och för er som ännu inte har varit där och köpt öl... gör inte det för fyfan vad ickebilligt det är :S.... så jag tog bara med mig några Barcardi Breezer hem. 

    




Detta var en kort summering av vad jag har haft för mig de senaste veckorna=) Ikväll var jag Kaljo och Marie och såg den nya Ice Age 3 och såååå söt den var!.. I och för sig satt vi tre där med alla barnfamiljer men det gjorde inte så mycket haha.. se den!


Imorgon blir det jobb och snart blir det sängen för min del!...

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Robbin

Köpa sprit = TYSKLAND! ;)

2009-07-06 @ 12:01:00
Postat av: Ida Axelsson

haha, ni och barnfamiljerna! passade väll dig bra? ;) ses snart kanske? vi bor ju itne alls långt ifrån varandra nu :D PUSS!

2009-07-06 @ 16:36:03
Postat av: Elin

Sv Robbin. jaa det är nog sant du:p.. men Danmark är nog mysigare:D.. och Ida!.. klart vi ska:D.. min helg är fri:D

2009-07-06 @ 18:22:47
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0