förhållanden, rena döden för vänskapen!


Är det bara jag som tycker följande?


Att när din killkompis/tjejkompis har träffat en tjej/kille så slutar de höra av sig?!... Det har drabbat mig sååå många gånger och de kilkompisarna man har förlorat har ju varit så schyssta med!.. förut var det så att jag själv hade fler kilkompisar än tjejkompisar men sen när våren kom, då alla blir kära och tokiga släpper de en som en jävla fjäder i en liten vindpust!... Så viktig var jag?... Känner ni igen er?.. eller händer detta bara mig?!..

Detta var bara något jag satt och tänkte på idag när jag satt där på plantis och planterade haha... imorgon kommer det kanske en ny liten tanke från hjärtat?...

Och föresten... ska det behöva kosta pengar att inte bli med barn?!...usch! Satans piller! Sänk kostnaderna för jävulen!


Nä nu har jag inte mycke mer att säga=)


Puss♥


Kommentarer
Postat av: naildesign

Håller helt klart med dig där, och tyvärr är jag nog en av dem som försvinner lite lätt när jag är i förhållande. Som den person i förhållanden måste man anstränga sig lite extra för att lyckas behålla sina riktiga vänner som man faktiskt vill ha kvar.

2009-07-06 @ 22:09:22
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Elin

Du har så rätt så! Oftast förändras de också, utan att veta om det. Framförallt en kompis till mig, eller föredetta kompis rättare sagt, förändrades jättemycket, jag kände inte igen henne efter bara några veckor med hennes nyfunna kille och sen helt plötsligt så var hon inte min kompis längre.. Allt för en kille, och som så många säger, vad finns kvar när kärleken tar slut? Vänskapen består mycket längre än kärleken i de allra flesta fall.

2009-07-07 @ 11:57:29
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: Maiken

Känner igen mig! Hade en gång en underbart bästa tjejkompis, som blev kär och kompis med en kille. under den tiden blev jag som en skugga! jag vet, det är jobbigt!

2009-07-08 @ 16:00:09
Postat av: Therése

Usch jag hatar sånt... Jag har från första stund bestämt mig för att jag alltid ska prioritera kompisar före min pojkvän... och det fungerar bra tror jag! :) Fast man är ju löjligt kär och vill ju bara träffa honom ibland...!

2009-07-09 @ 09:57:33
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: linus

sluta jobba, börja blogga!!:)

2009-07-09 @ 14:23:44
Postat av: M.l.i

jag hör fortfarande av mig till dig :(...

2009-07-11 @ 16:11:33
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0