Hur mycket ska man avslöja?

På bloggar kan det ofta låta såhär:

"Asså, min kille, det jävla svinet, han låg med min bästa vän?!... Lisa, hur fan kunde du göra detta mot mig?! (Visar en bild på pojkvännen)"
"Har haft en riktigt tuff barndom och blev tafsad av "Göran" min gamla lärare på skolan"


Hur mycket ska man egentligen dra upp på bloggen?.. för lite resulterar i att ingen vill läsa din blogg och avslöjar du för mycket drabbar det ofta dig själv och dina nära. Hur skapar man en bra balans mellan för mycket och för lite info?.. och ska man skriva ut namn, ha bilder på vänner, och kanske ovänner?... Ännu en tanke jag fick idag på jobbet!... för tänk, kanske inte just du? men kanske någon annan bloggare kanske någon dag blir stor och till och med kanske känd. Tänk vad mycket media har att skriva om denna personen då?.. bara gå in och kolla på gamla blogginlägg och få fram lite smått och gott.

jag själv är nog sådan att jag inte avslöjar för mycket, jag menar vissa grejer har ni inte ens någon nytta utav att veta=) Får ni inget ut av det så finns det ingen mening med att berätta det för er.



Och föresten, min helg har varit bra=) har varit på kalas hos mamma som fyllde, träffat mina underbara tjejer och slappat en hel del!.. inte alls fel. Idag fick jag kanske ett erbjudande av chefen och sade att jag kanske kunde jobba nästa vecka med.. men fan frågan är om jag känner för de?... visst blabla.. lågkonjuktur, men fan vila måste alla!

  

Jobbar bara till torsdag denna veckan sedan är jag ledig i över en vecka:D.. shohoooo


puss♥





Kommentarer
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

haha, vilka djupa funderingar du har på jobbet elin! =) själv hinner man inte tänka mellan alla gäster som tjötar, hahaa

2009-07-14 @ 21:35:10
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0