Jag hyllar dig!



Kära lilla mamma!

Idag fyller du 48 år!..( hoppas fan jag har rätt). Du har alltså funnits ungefär hur länge som helst men är inte gammal än=) Varje dag ända sedan jag föddes har du funnits hos mig. När jag har varit ledsen, glad, och skitförbannad! Det du gör är  att du alltid finns där. vi pratar inte var dag men det gör inget för vi vet att vi har varandra där ändå.

Du gör så söta små gester titt som tätt som gör att man blir glad!... det kan vara en kram då du säger " jag skickar lite kärlek" eller som här om dagen ett litet stå med smultron på väntade när jag kom och hälsade på er=) Tänk att du ens har orkat med alla dessa åren?!. men vet du varför du har gjort det? jo för du är min mamma!.. Mammor klarar sånt, men jag tror ändå du klarar det bäst av dem alla.

Varför skriver jag detta till dig idag?... det  kan jag ge dig svaret på.. PLANTIS!... där hinner man tänka så mycket under en hel dag och då kom jag på att jag ville säga detta till dig!

Älskar dig mamma!... och jag hoppas du vet hur mycket!! Nu får du ta din lilla brum brum bil och hälsa på oss!


KRAM♥






Kommentarer
Postat av: mamma

älskade unge

2009-07-09 @ 19:48:01
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

åh vad sött elin! =)

2009-07-12 @ 18:39:43
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Susanna

<3 <3 <3

2009-07-16 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0