Veckans husdjur!



Igår var vi och hälsade på en sväng hos några vänner till Kalle och Marie och det första man möter när man går förbi verandan är en tjur!:O.. ja,där stod Gunnar, deras lille tjur de har haft sedan han var liten liten bäääbis. Grejen är den att de har honom som typ en hund. Där går han runt på trädgården, ligger och solar och ah man kan faktiskt gosa med honom, haha. Jaja, Gunnar var en riktigt söt en. Vanligtvis är jag livrädd för tjurar men inte han, ärsch, han är ju liten,  FOR NOW;)

Det är inte varje dag man sitter och gosar med en tjur haha. Nästan så man själv skulle vilja ha en, men!.. aldrig att jag skulle byta ut dig Philip!!



Det har inte blivit mycket till makeuper nu när jag inte har bloggat så intensivt men det får ni helt enkelt ta:p.. börjar bli trött på att bilderna inte fångar färger osv på ett bra sätt. Kanske dags att skaffa en bättre kamera?..

Här har ni mig, osminkad och, sminkad

   

Se så mycket man kan förvandla med lite smink=) Det jag ofta fokuserar på är ofta att smalna av näsan och resten av ansiktet=) Jobbar fortarande på att få fram kindbenen jag inte har men de är inte det lättaste.

Pratar med mamma nu, måste sluta=)

Puss♥







Kommentarer
Postat av: Kalle

Fin liten gunnar, men han blir STÖRRE =(

2009-07-29 @ 18:13:44
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

hahaa, vilken söt gosebjörn, fast han blir nog stötte dessvärre. oj, kan man sminka näsan mindre? hur?

2009-07-30 @ 07:09:17
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0