Dagen som kallas lördag

Lördagar är fan en underbar dag.. nästan lika bra som fredagar!.. På fredagen har man den bästa känslan för då börjar ju helgen=) Idag har jag inte hunnit med så mycket, inte än sålänge i alla fall. Fastnade åter igen framför tvn imorse och kollade på The Tyra show någon mer som gjorde det?

Idag fick det bli lite tvätt med och fyfan vad tråkigt det är att tvätta!..Ifall jag hade en aning mer pengar skulle jag fan anställa någon som tvättade ÅT oss! Någon nu som kanske vill jobba för en billig peng? hahah. Nä, jag tror inte att någon på denna jord tycker att det är kul. Mellan tvätterna så hann jag faktiskt åka ner till stan och fixa en ny dagcreme.. Med min ekonomi så hade jag egentligen inte råd, men utan dagcreme, inget smink ungefär. Ja kan inte leva utan det, blir så jäkla torr då. Det fick bli samma som förra gången, nämligen Biotherm Aquasource Non Stop- dry skin. ÄR supernöjd med den och har ni inte testat den? gör det! Huden känns len hela dagen.



Jag köpte detta paket eftersom allt det kostade lika mycket som bara crémen. Jag fick med: En dagcréme, ett ansiktsvatten, Cleanser och en ögoncréme=) Superb!

Maken idag blev en svart/orange/brun sotning. Dvs att jag använde mig av en orange nyans från Make up store men den tonades med det svarta och blev  mer  brun.. Nu försökte jag jobba mer uppåt och irl ser det kanon ut=) Dock inte lika bra på bild men men=)


 




Idag har jag inte mer planer.. är lite sugen på bio och de där skitmumsiga popcornen, men ackack Elin har inte råd...


Puss♥



 


Kommentarer
Postat av: luhluu

är det ögonskuggan du fick av mig på bilden? snyggt, du kan inte du hänga med mig till kiks nån gång och köpa en svart ögonskugga att sota med? =)

2009-03-14 @ 16:10:44
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jättefint!

2009-03-15 @ 12:13:52
Postat av: elin

Sv-Susanna. Tack=) Dock ville jag få ute lite mer utav det orange men det kommer fler makeuper:P

2009-03-15 @ 13:09:44
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0