Den fulla veckan!

Veckan som kommer blir fullspäckat med  uppsatser, nationella och konsulation hos frissan inför balen! Jag har verkligen ingen aning hur jag vill ha håret, eller jo att jag vill ha luggen utsläppt, men inte mer:O Snälla snälla, kan ni inte hjälpa mig! Kom med lite förslag på vad jag kan göra med min kaluffs!=)



Hade ingen bra bild på mitt hår men ni fattar nog, ganska långt och mörkt=) Ska det vara trendigt eller klassiskt?

Snart blir det sängen för min del men innnan dess vill jag tacka er som prenumerear på min blogg!!!!=) Jag blir så glad för varje ny prenumerant för det gör att jag få veta att i alla fall en del tycker att jag har en intressant blogg=)


 

Snart är det Påsklov och då blir det bilmässan på Elmia i jönköping=) Någon mer som ska dit???!


 


Godnatt kära bloggläsare!!


 

Puss♥





Kommentarer
Postat av: [Make-Up Your Mind]

Jag hade en klassisk uppsättning på min bal, med massa lockar som hängde ner i nacken. Typ som alla andra såg ut, men jag tycker det är riktigt snyggt :)

2009-03-29 @ 23:36:51
URL: http://mym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0