Det är sminket som gör det!

Foto det är ju hur kul som helst, men min verkliga passion är ju ändå makeup! Det finns fan inget roligare! och att kunna blanda dessa tåv stora intresserna är ju skitkul=) Här har vi en sockersöt make jag gjorde till en plåtning. Det var en liten impulsivmake men jag blev i alla fall nöjd.



 Om jag skulle göra om den idag skulle jag sudda ihop den gröna och den rosa skuggan mer men annars så blev det bra tycker jag=)

Nu, idag börjar min helg! Det är väl underbart men eftersom veckorna går så fort så uppskattar man inte helgerna lika mycket.


Vad tycker ni om den?


Puss






Kommentarer
Postat av: Suss

jag tycker om paletten.. med tanke på vad man får för pengarna..

Näe, länken funkade inte.. försöker komma in på deras sida men det går inte.. :/ har mejlat ägarna och frågat vad som står på.. konstigt konstigt..

Du hittar liknande på http://www.coastalscents.com eller ebay.. coastal har därimot dyyyr frakt...

2009-03-28 @ 04:00:47
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0