En alldeles egen kväll

Det har varit en bra kväll ikväll=) Det började med lite mumsig tacos vi lagade till och drack cola istället för vin.. ingen av oss gillar ju skiten så.. haha.   



En del har ju konsiga saker i sin tacos, såsom massa crémer, bananer och skit.. usch för det=) För mig räcker det med lite grönsaker och salsa=) Och appropå Salsa, mamma tyckte igår att jag skulle börja dansa det.. visst det ser kul ut men är jag inte lite gammal för att börja med det nu? hm, ska nog fundera lite på det. I vilket fall kan man nog inte dansa Salsa här i Ulricehamn i alla fall haha.



Här sitter vi.. utan några som helst fighter eller slagsmål, är det inte underbart?=) om ändå var dag vore sådan^^.

Vi kollade just klart på filmen Gran Torino! Den måste ni bara se!.. det är ju självaste Clintan som är huvudrollen i den och gaah vilken underbar karaktär! Lova mig att ni ser den! En väldigt fin film! Den slår nästan Seven Pounds=)

Kvällen har varit väldigt harmonisk, bra, lugn musik, tända ljus och en go film. Hejja!


Puss♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja precis :)

Tänkte se gran torino idag men det blev braveheart istället! Den verkar väldigt bra dock! :)

2009-03-15 @ 00:24:47
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Susanna

Inte bråkar ni väl. Fint ni har det :)

2009-03-15 @ 12:17:37
Postat av: elin

Sv -Susanna.

Haha jo det förekommer ibland=) Det gör väl alla?? Tack=)

2009-03-15 @ 13:07:02
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0