Fotografering på gång!



Imorgon har vi en så kallad resursdag då vi alltså är lite lediga men jag kom på den supergrymma idén med att vi tjejer kunde vara i studion och fota lite=) Främst vill jag ta min bild till ELLE framsidan och denna gången blir det fan av! Förra gången fick jag slänga min muffins för att den mögla haha. Men nu har jag dekorerat den och jag tror det blir tjusigt imorgon.  Jag var däremot inte så proffsig att jag bakade en muffins själv, det fick bli en från ICA, haha.För de som inte kommer ihåg så ska bilden innehålla ballonger, en söt muffins och en Lollo med en vit söt klänning=) Dunderbra^^.

Kanske kommer upp slutresultatet imorgon! Det får ni se helt enkelt=)

Något jag funderade på ett tag idag var.... Tänk när jag inte har tillgång till dator, i sommar när jag och kaljo kanske inte längre bor ihop, hur ska jag då kunna blogga:o.. Tanken gjorde att jag fick lite småpanik för jag trivs med detta och tycker det är så kul med era kommentarer=)


Ikväll ska jag läsa lite Projekt och företagande, hoppas det går bra! Btw så är våran film ute på nätet nu:O De flesta verkar redan ha sett den så jag har inget att dölja;) haha


Puss♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Det där såg ju smarrigt ut! Hehe

2009-03-11 @ 20:29:48
URL: http://thisismee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0