I´m not drinking wine

Sitter nu i skolan och har APU. Det blir ofta en bloggstund dessa dagar=) Visserligen gör det inte så mycket med tanke på att jag gillar att berätta saker=) Så nu ska ni få en liten inblick i vad jag gör. Sitter nu och redigerar en produktfotobild men som vi har fått i uppgift att göra. 

Här ser ni att jag har lagt ihop 2 bilder så jag får blänk på båda sidorna av flaskan. Gillar det faktiskt=) (Orginalet är den vänstra bilden, den till höger är 2 sammansatta bilder)


Det vi skulle fota var en vinflaska med en lite speciell teknik, dvs att man bara använder sig utav en blixt men tar flera bilder och hela tiden flyttar runt blixten. Efter det lägger man ihop de olika bilderna så man får till snyggt blänk där man själv vill. Det är en ganska smart teknik har jag kommit fram till=). Det enda man behöver är ju bara en ensa ynka liten blixt, en kamera och ah ett produktfototält, men det är heller inte nödvändigt^^


Nu ska vi ha möte helaklassen!! wups! dags att dra!


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0