An ocean of brands



Det finns ju hur mycket färger att välja bland som helst! och nästan lika många olika märken att välja mellan. Jag har testat en hel del och det är ganska lätt att peka ut favoriterna!.. Visst, det är inte de som är budget men de är ju såå bra=)

Loréals Glamshine- De har många läckra och intensiva färger, dock håller de inte så länge men eftersom de är ganska billiga så gör inte det så mycket!

IsaDora moisturizing Lipslgoss - De har en konstig doft och är tröga i konsistensen. Inget jag föredrar!

Lancôme Juicy tube - Det här är min absoluta favorit när det gäller hållbarhet! Det kan sitta i flera timmar! Dessutom har den en god doft! Det som är minus är väl att den är lite dyr, men det är ju om man jämför med de lite billigare.

Maybelline Diamond Liquid - Detta är väl min budgetfavorit! Ger ifrån sig mycket färg och glittrar som bara den!.. Snyggt på sommaren, på stranden, på festen, på middagen.. ja överallt=)

Dior - Har jag faktiskt inte testat någon gång så jag har inte mycket att säga om den, däremot är jag sugen på det men det får bli när kassan vill=)

I sommar är det färg på läpparna som gäller!.. Då ska det fokuseras på läpparna och resten ska vara nedtonat!.. Sedan om man följer trenden är en annan femma!.. Jag, personligen tycker om att markera ögonen och låta det andra vara nedtonat!


Vilken är ditt favoritmärke när det gäller glassiga Läppglanser?





Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller definitivt med om Isadora. Mina favoriter kommer ifrån The Balm, Mac och såklart Juicy Tubes. Önskar bara att jag ägde fler ;)

2009-05-22 @ 10:08:06
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Anna Jalderyd

Dior och lancome och clarins är helt klart mina favoriter!

2009-06-02 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0