Dagen efter

Dagen igår var prima! Vi bjöd hem lite kompisar så satt vi och drinkade, och ah några drack väl lite snuskiga öl med=)  Det var ju kul sålänge det varade=) Ida kom hit tidigt och jag sminkade henne..
 
 

Kvällen började med dessa två drinkar=) Vääldigt goda faktiskt! Tyvärr gjorde dem mig totalt förstörd imorse och ah halva dagen tillbringade jag i sängen, inte kul. Det jag kommer sakna mest med lägenheten är ju självklart Kaljo, men därefter kommer fan balkongen.. älskade balkong! Det finns inget goare än att sitta där på eftermiddagarna och sola! 

 

Efter att ha sett Andreas "hundvalpsmin" ville jag ha en sådan bild på allihopa! därför hade jag kameran i högsta hugg och fångade dessa små valpar på bild, haha!




Ja, vi alla lyckades mer eller mindre bra med dessa valpögon..=) haha, kanske blir kort att hänga på studetvagnen;)

Nu sitter jag och försöker återställa vätskebalansen  och det går väl sådär, men jag kämpar på! Är lite smått rastlös eftersom jag sitter här helt själv och Kaljo sover.. inge kul alls.. kanske kan åka och hälsa på någon ikväll, ifall de hämtar mig, ingen bil för mig inte!


Här får ni en bild på Philip som glassar i solen!=)



Puss♥





Kommentarer
Postat av: Robbin

Kalle är ingen hundvalp! han är en av smådjuren i madagascar ;)

2009-05-02 @ 17:42:44
Postat av: Elin

sv robbin. hahaha aah det stämmer nog du;P

2009-05-02 @ 17:56:57
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0