Det är inte 1a April

Men det hindrar inte mig från att luras lite=) Haha! jag har självklart inte klippt av mig mitt lååånga hår=) Ville se hur ni reagerade och de flesta tyckte ju om det:O.. det var ju inte tanken haha. Hoppas ni inte blev besvikna nu när jag visar er den här bilden för det är såhär jag egentligen ser ut!



Jag har fått det lite mer V format, kortare lugg och en snygg uppklippning=) För er kanske det inte är någon större skillnad men åååh så skönt det var att tunna ut och bli av med i alla fall lite av kalluffsen=) Observera att jag inte har någon volym alls på håret nu så det är inte i sitt bästa skick men ni ser iaf hur det är klippt=)


PUSS ;)





Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha snacka om luris! Men du var lika snygg i din riktiga klippning :D

2009-05-06 @ 18:42:34
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Ida

men din jäävel, haha.. men det är ju fortfarande fint! :)

2009-05-06 @ 18:51:43
URL: http://idaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0