En seg söndag

Jaaa, i alla fall datorn?! Jäklar vad seg den äär! sitter här och blir totalt galen på den + att mitt lilla beroende spel är någon mil här ifrån.. alltså kaljos ipod om ni inte redan visste det, haha. Har suttit flera timmar i helgen och bara spelat. Snart blir jag väl beroende med, haha.

Var hemma hos mamma innan, det känns som det var längesedan nu. Det kombinerade jag med lite fotande ute vid världens mysigaste fik. Basta kvarn och tro det eller ej, som ligger i Blidsberg! Skitmysigt faktiskt.


Fick några våriga bilder till mitt fotoprojekt men jag är långt ifrån klar.. Skolan gör inget annat än att stressar mig just  nu..blä!


Försökte ladda upp en bild från fiket, men ah, nätet!!! det är som det är:S


Dags att sova!





Kommentarer
Postat av: Susanna

Bloggen NoubaElin är värd 3 853 kr

2009-05-11 @ 16:32:25
Postat av: elin

Sv Susanna. Vad menar du? haha

2009-05-11 @ 16:55:21
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0