Happyface

Gårdagen var grym!.. Skönt folk och det var faktiskt väldigt mysigt! Det var ju så att Andreas, Emelies pojkvän fyllde 20 och vi var bjudna. Han har en väldigt mysig liten lägenhet och jag är gaaanska sugen på den, Andreas, ska vi byta?:P 

Det märks verkligen att jag måste förnya min garderob! Varje gång det är dags för fest så fastnar man där vid garderoben, ståendes och får lite panik.. helvete! vad fan ska jag ha på mig?!.. Det vore inte fel att få lite sponsring till en ny! Någon frivillig??

Och ja, föresten, nu ser kanske inte det speciellt bra men jag har ju färgat håret!.. Det är nu väldigt mörkt igen och jag kan inte säga mer än att jag trivs i det mörka! Jag var lite osäker på ifall jag kanske ville ha ljusa slingor i eller möjligen röda men igår fick det bli en mörkare och det är inget jag ångar! Det blir så snygg kontrast till min balklänning!!

 
I love my new mascara!

Det blev en lila make igår och jag testade för andra gången min nya mascara "Fals lash effect" från MAX FACTOR och fan, den ger ju nästan den effekten!.. Hade blueberryn innan och var väl måttligt nöjd, men denna alltså! Älskar den! Får mycket volym och den kladdar inte alls och man ska inte luras av den stora borsten på så sätt att den kanske verkar lite svårjobbad, men icke! även ifall jag har små fransar och sådär gick det utmärkt=)

Eftersom vårt internet fortfarande krånglar blir det sparsamt med bilder från festen, men här har ni några=)

   

Dags att fixa håret!

So long!




Kommentarer
Postat av: Therése (Heartcore)

Vilken snygg sminkning! Lite skum fråga ... men vad använder du till ögonbrynen? Ser ut att vara den färgen jag letar efter.

2009-05-20 @ 23:19:11
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Elin

Sv. Tack så mycket!:D försökte ge dig en kommentar på din blogg men lyckades inte?.. jag använder mig av Noubas mörkbruna skugga, har inte numret på den men de har inte så många mörkbruna utan skimmer så det är nog inte så svårt att hitta=) Dock tycker jag att du redan har snygga bryn!.. bra färg:D

2009-05-21 @ 09:14:15
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Therése (Heartcore)

Vilken tur att jag kollade in hit då :) Vi måste verkligen se över våra kommentarer, de krånglar ibland. Ska kolla in Nouba, är sugen på en ögonbrynsskugga också även om pennan jag har nu är bra. Tack!

2009-05-22 @ 10:15:42
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Elin

Sv. jaa det bör ni=) Jobbigt att behöva gå in på andras bloggar för att läsa svaren! JA men gör det=)

2009-05-22 @ 12:14:16
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0