I väntan på balen

Inatt kunde jag självklart inte somna och vem vaknade vid 5 och inte kunde somna om?! jo självklart vad det jag som inte kunde göra det.. Sitter och väntar på att åka till sminket nu!.. Ska vara där klockan elva och jag vet fortfarande inte hur jag vill ha det? Antingen ha en grå/vit make eller en brun kanske?.. eller alternativt ha en ljusare nyans än den jag har på klänningen? Inatt eller imorgon får ni som inte kommer och tittar på balen se klänningen=) Ska bli kul att ser hur hår och sminket blir tillsammans med klänningen!

MEN! jag vet inte hur jag vill ha håret?!., ifall någon läser detta innan jag åker, snälla kom med förslag!.. ni vet ju inte hur klänningen ser ut men jag kan säga att den är axelbandslös:P det är de enda ni behöver veta=)

En nervös Elin säger hej för dagen!



Puss♥




Kommentarer
Postat av: Fia

Gå emot strömmen och skippa lockarna! Det tycker jag iaf. Alla tjejer på min bal hade hur mycket lockar som helst och axelbendslösa klänning. Rejäla, vackra fransar, hyn ska ha en perfekt finish, och håret helst uppsatt helt. Du har face nog för att klara det. Och dessutom är det supersexigt att visa nacken och ryggen. :) Hoppas du får en underbar bal!

2009-05-26 @ 09:53:48
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Therése

Ååååh va kul!!! Hoppas du får en kväll du aldrig kommer glömma, att det blir helt sjukt kul.

Oavsett hur du har håret och sminket så tror jag du kommer bli gorgeous! Men jag tycker också att uppsatt vore riktigt fint, blir så klassiskt och helt görsnyggt

2009-05-26 @ 10:44:24
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Sandra Thörn

Var det den med en tiger på? Så grymt snygg! Lycka till idag nu! :-)

2009-05-26 @ 12:58:05
URL: http://monkichiii.blogg.se/
Postat av: Fia

Hann inte med att svara :)

Hoppas verkligen att du har tagit massor med bilder och att du blev nöjd med allt. Själv visste jag redan innan vad jag ville ha, så jag tycker att du var modig som gick dit utan föreberedelse :)

2009-05-26 @ 20:21:34
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0