Lyckliga slut


Önskar att allt hade lyckligt slut, vad det än gällde och vem det än handlade om.. Men då är ju frågan, vad räknas som lyckligt?.. lyckligt slut för mig är kanske inte detsamma som för dig?



Skitsamma!, vi firade ju denna lilla pojk idag och han blev jätteglad för presenterna! Dock ville han inte att vi skulle sjunga för honom för usch vad pinsamt;) haha, och shit vad han bara vräkte i sig fika!.. det ligger väl i familjen.

Sitter och lyssnar på Winnerbäck nu och han är faktiskt väldigt somrig.. skumma texter men go röst=) Har städat idag och Kaljo kom hem med älskade Vingummin till mig!! shohoo, kvällen räddad!. Han var på Ullared och tänkte väl antagligen på mig direkt när han såg dem!


Snart är det dags för balen..hoppas ni kommer och tittar!!!=)






Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Ja, det är så jävla hemskt... "/ Att dom inte ens kan visa lite respekt för djuren. Det är sjukt!

____________



FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG UNDER HELA KVÄLLEN! =)

VETTE FAN VAD NI SKA FRÅGA, MEN DET SKULLE ÄNDÅ VARA KUL OM NI HADE NÅGOT PÅ HJÄRTAT? =D

2009-05-21 @ 21:47:54
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

så du jobbar med sminkmärket nouba eller vadå?:D

2009-05-25 @ 19:15:47
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0