Upside down

Allt känns väldigt upp och ner nu. Ena stunden är man överlycklig av allt som finns omkring en och vad som ska hända härnäst, det vill säga bal, student, Bulgarien.. och den andra så är man förkrossad och förstörd?.. Varje dag går jag till exempel in på smhi, kanske 4-5 ggr per dag och kollar hur vädret blir på tisdag, hela tiden står det olika och jag säger bara det, regnar det är 3 års planering åt helvete:S

Igår var jag, Kaljo, Niko och Linus o Borås och shoppade lite småsaker! Men inte visste vi att det var jävla marknad i borås igår!?.. så omringade av människor bestämde vi oss istället för att åka till knallen.. men där var det minst lika mycket folk!.. Men i vilket fall hittade jag denna bikinin från HM! Gillade den mycket faktiskt=)



 

Det kanske är lite tråkigt med brunt? men testade en gul,grön,orange, ja, massa färger. Det kändes lite turistaktigt faktiskt haha.


Tänkte gå ner på stan och köpa ett paraply ifall ifall det skulle regna på balen och studenten.. hemska tanke

Balen är på tisdag!

Puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0